Vragen rondom het bestellen
Na de aankoop van de benodigde uren krijg je direct toegang tot je persoonlijke dashboard. Hier kun je je documenten uploaden en eenvoudig een afspraak plannen met je begeleider via Calendly. Je kunt ook telefonisch of per e-mail een geschikt tijdstip afstemmen.
Het bestelproces van onze webshop is volledig geautomatiseerd waardoor het helaas niet mogelijk is om de bestelling na plaatsing aan te passen of te annuleren. Je kunt het beste even contact met ons opnemen als je wat wilt toevoegen, wijzigen of je bestelling wilt annuleren.
Jouw Scriptiecoach werkt samen met Mollie als payment provider en biedt de volgende betaalmogelijkheden aan: iDEAL en Bancontact. Direct na ontvangst van jouw betaling kom je op je persoonlijke dashboard en kun je een afspraak inplannen met je studiecoach of scriptiecoach.
Mocht je na een succesvolle afronding van de bestelling geen bevestigingsmail hebben ontvangen, controleer dan eerst de spamfolder (te herkennen aan bijvoorbeeld 'ongewenste e-mails') in je postvak. Als de bevestigingsmail daar niet in staat, neem dan contact met ons op.